Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
bip.sp1lazy.jur.pl/
Wyświetl stronę główną » Kontrole » Kontrole
Rok Szkolny 2012/2013
· kontrola doraźna w zakresie organizacji pracy szkoły w roku szkolnym 2012/2013 – 19.09.2012r.
· kontrola sanitarna stołówki szkolnej – 14.11.2012r.
· kontrola planowa w zakresie przestrzegania przez dyrektora szkoły przepisów dotyczących obowiązku szkolnego – 27.11.2012r.
· wizytacja kanoniczna – 30.11.2012r.
· kontrola doraźna w zakresie zgodności organizacji zajęć wychowania fizycznego realizowanych w formie zajęć klasowo-lekcyjnych z ramowymi programami nauczania w zakresie liczby osób w grupach
· ocena stanu sanitarnego szkoły - 21.03.2013r.
· ocenarealizacji programu „Znajdź właściwe rozwiązanie”- 10.05.2013r.
Na podstawie przeprowadzonych kontroli nie wydano zaleceń.
Rok Szkolny 2013/2014
* ocena stanu sanitarnego zakładu żywienia zbiorowego - 18.09.2013r.
* ocena stanu sanitarnego szkoły - 20.09.2013r.
* ocena dostosowania mebli - 20.03.2014r.
* ocena realizacji programu eduk. antynikotynowej dla uczniów klas I-III "Nie pal przy mnie, proszę" - 19.05.2014r.
Rok Szkolny 2014/2015
* ocena sanitarna stolówki szkolnej - 27.11.20014r.
* ocena dostosowania mebli - 13.03.2015r.
* ocena realizacji programu "Znajdź właściwe rozwiązanie" - 13.05.2015r.
* kontrola zgodności organizacji zajęć rewalidacyjnych, w tym liczby godzin i rodzaju tych zajęć oraz ich zgodności z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym z uwagi na niepełnosprawność, w publicznych szkołach podstawowych - 28.01.2015r.
Rok szkolny 2015/2016
* ocena stanu sanistarnego szkoły - 17.12.2015r.
* ocena stanu sanitarnego szkoły - 16.03.2016r.
* ocena realizacji programu "Smak życia, czyli debata o dopalaczach" - 19.05.2016r.
* kontrola w zakresie zgodności z przepisami prawa przeprowadzania egzaminów klasyfikacyjnych - 23.03.2016r.
Rok Szkolny 2016/2017
* ocena stanu sanitarnego szkoły - 13.03.2017r.
* ocena realizacji programy "Trzymaj Formę" - 30.05.2017r.
* kontrola w zakresie prawidłowości organizacji i funkcjonowania biblioteki szkolnej - 02.03.2017r.
Rok Szkolny 2017/2018
* ocena stanu sanitarnego szkoły - 14.03.2018r.
* ocena realizacji programu " Smak życia, czyli debata o dopalaczach" - 13.04.2018r.
Rok Szkolny 2018/2019
* ocena stanu sanitarnego szkoły - 07.12.2018r.
* kontrola dokumentacji dot. rekrutacji do oddziału sportowego - 04.02.2019r.
* kontrola dokumentacji szkolnej - 15.02.2019r.
Rok Szkolny 2019/2020
* kontrola SANEPiD dot.oceny stanu sanitarnego szkoły - 21.03.2019r.
* kontrola SANEPiD dot. oceny stanu sanitarnego kuchni - 17.05.2019r.
* konktrola SANEPiD dot. oceny realizacji programu "Smak życia, czyli debata o dopalaczach - 09.04.2019
* kontrola KO w zakresie zapewnienia uczniom bezpieczeństwa psychicznego i fizycznego w czasie zajęć organizowanych przez szkołę, harmonogramu działań w zakresie upowszechniania wiedzy o prawach dziecka i prawach ucznia - 11.10.2019r.
Rok Szkolny 2020/2021
* kontrola KO dokumentacji szkolnej - 03.03.2020r.
* kontrola KO w zakresie przestrzegania praw dziecka do ochrony przed przemocą fizyczną i psychiczną oraz udzielenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej - 04.01.2021r.
* kontrola KO dot. realizacji zaleceń wydanych w wyniku kontroli doraźnejw zakresie przestrzegania praw dziecka do ochrony przed przemocą fizyczną i psychiczną oraz udzierlanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej - 17.03.2021r.
* audyt UM dot. dokonania oceny stanu bezpieczeństwa informacji oraz zasadności wypłaty wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe w okresie kwiecień-czerwiec 2020r. - 22.04.2021r.
* kontrola SANEPiD w związku z możliwym wystąpieniem zachorowania na chorobę zakaźną - 19.05.2021r.
*kontrola KO w zakresie przestrzegania praw dziecka i ucznia do realiacji obowiązku szkolnego w szkole obwodowej oraz przestrzeganie statutu szkoły w zakresie wykonania zadań rekrutacyjnych - 07.06.2021r.
Rok szkolny 2021/2022
* kontrola KO dot. realizacji zaleceń przestrzegania praw dziecka i ucznia do realiacji obowiązku szkolnego w szkole obwodowej oraz przestrzeganie statutu szkoły w zakresie wykonania zadań rekrutacyjnych - 30.09.2021r.
* kontrola KO dot. realizacji zaleceń przestrzegania praw dziecka i ucznia do realiacji obowiązku szkolnego w szkole obwodowej oraz przestrzeganie statutu szkoły w zakresie wykonania zadań rekrutacyjnych - 21.03.20212 i 29.03.2022r.
* audyt UM dot. wynagrodzeń, w tym wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe oraz z tytułu odpraw, audyt środków na realizację zadań w ramach kształcenia specjalnego. Stosowanie systemu PABS. - 12.05.2022r.
* kontrola KO dot. realizacji zaleceń przestrzegania praw dziecka i ucznia do realiacji obowiązku szkolnego w szkole obwodowej oraz przestrzeganie statutu szkoły w zakresie wykonania zadań rekrutacyjnych - 03.06.2022r.
174
Razy
czytano
30
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Szkoła Podstawowa nr 1 w Łazach.
Data utworzenia: 2021-01-20.
Wprowadził do systemu: Iwona Sokół. Data wprowadzenia: 2021-01-20 12:16:24.
Zatwierdził do publikacji: Iwona Sokół. Data publikacji: 2021-01-20 12:16:24.
Rejestr zmian
2022-09-19 11:44 |
---|
Edycja artykułu - Iwona Sokół |
2021-11-08 08:55 |
---|
Edycja artykułu - Iwona Sokół |
2021-01-20 11:22 |
---|
Dodanie artykułu - Iwona Sokół |
Archiwum:
Biuletyn Informacji Publicznej - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Łazach
42-450 Łazy
ul. Szkolna 2
woj. śląskie
tel: 32 673 39 07
e-mail: zs.lazy@lazy.pl
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.